FAQ
Jakie są godziny pracy szpitala?
Szpital jest otwarty przez 24/h
Jakie są godziny pracy Poradni SPZOZ?
od poniedziałku do piątku w godz. 8-18
Jakie dokumenty są niezbędne przy rejestracji?
Pacjent powinien posiadać Dowód osobisty lub paszport i skierowanie do szpitala lub lekarza specjalisty.
Skąd mogę pobrać niezbędne wnioski?

Wszystkie informacje znajdują się na stronie Poradnik

Gdzie mogę znaleźć kartę praw pacjenta?

Wszystkie informacje znajdują się na stronie Poradnik

Czy szpital funkcjonuje podczas Pandemii?
Tak. Obowiązują nowe zasady bezpieczeństwa w postaci obowiązkowych maseczek na twarzy i rękawiczek oraz utrzymywania odległości co najmniej 1 m między osobami.
Czy zabiegi są kontynuowane podczas Pandemii?

Większość zabiegów jest kontynuowana planowo. Aby móc przystąpić do zabiegu należy wcześniej skontaktować się z rejestracją szpitala te. 729 059 525.

Czy nadal mogę umawiać się na wizyty podczas Pandemii?

Tak, umawianie na wizyty odbywają się pod numerem telefonu 729 059 525.

Co mam zrobić gdy podejrzewam, że jestem zarażona/zarażony COVID-19?

Należy skontaktować się z sanepidem  a w przypadku wysokiej gorączki bezpośrednio do szpitala zakaźnego.

Na Skróty
Poradnie
Specialistyczne

Oddziały
Szpitalne

Medycyna Pracy
Cennik
Kontakt / Parking / Mapa
Diagnostyka Obrazowa
Diagnostyka Laboratoryjna
Dla Pacjenta
Aktualności
Dlaczego właśnie my?